вход | регистрация | забыл пароль
подписаться на рассылку:

Забезпечення права на медичну допомогу внутрішньо переміщених осіб на прикладі Дніпропетровської та Харківської областей

29.04.15 | ХІСД


Останні місяці через агресивну політику Росії, Україна майже чи не кожен день зіштовхується із новими викликами та проблемами, реагування на які через відсутність достатнього досвіду та масштаб проблем йде вкрай повільно. З березня 2014 року частина областей на сході почала активно приймати переселенців із окупованої території нашої держави. За даними Державної служби України з надзвичайних ситуацій, станом на 31.03.2015 року кількість внутрішніх переселенців склала 810 тисяч, з них у Харківській та Дніпропетровській областях — більше 240 тисяч осіб. Люди вимушені бігти, залишаючи домівки, основну масу речей і втрачаючи на невизначений термін можливість звично вирішувати побутові та інші проблеми. Однією з головних проблем, з якою стикаються переселенці з Донбасу, є отримання медичної допомоги та необхідних ліків. Особливо це є актуальним для найбільш вразливих категорій переселенців, таких як: вагітні жінки, діти, люди похилого віку, особи із пораненнями, інваліди, психічно хворі, хворі на ВІЛ/СНІД, гепатит, туберкульоз, діабет тощо. Саме тому Харківський інститут соціальних досліджень за підтримки програми «Громадське здоров’я» МФ «Відродження» провів соціологічне дослідження, спрямоване на вивчення того, як саме державою організоване медичне забезпечення внутрішньо переміщених осіб.



 

Огляд програм взаємодії міліції/поліції і населення

28.04.15 | ХІСД

Останнім часом в сфері реформування роботи міліції/поліції активізувалися громадські організації та інші ініціативи. Наш Інститут з початку 2000-х  років займається проблемами реформування міліції, в тому числі, моделями взаємодії поліції й населення в країнах з англосаксонською системою права (Великобританія, США, Канада, Австралія и Нова Зеландія). У пропонованій публікації ми акумулювали короткий опис понад 100 програм взаємодії міліції/поліції та населення, більшість з яких взагалі не потребує грошових ресурсів, а лише бажання та добру волю на виконання таких програм.

Немає шляху додому: експлуатація та насильство над дітьми в сиротинцях України

17.04.15 | http://www.driadvocacy.org/ | www.driadvocacy.org
У часи, коли Україна воює, переживає політичну нестабільність та економічні труднощі, дуже важливо забезпечувати захист фундаментальних прав людини для найвразливіших груп населення країни, включно з дітьми з інвалідністю та без неї, які живуть у сиротинцях, психіатричних закладах, школах-інтернатах, а також центрах медичного і соціального догляду.

Місця несвободи в зоні АТО: звіт за результатами дослідження

30.03.15 | ХІСД

На території збройного конфлікту знаходяться соціальні установи, що не були евакуйовані та які потребують допомоги. Загалом, у зоні АТО розташовано 141 соціальна установа Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики та Міністерства освіти та науки України. У Донецькій області розташовані 86 соціальних установ, та у Луганській області – 55 соціальних установ.
Ці установи є особливими за низкою показників:
1. Люди не можуть покинути їх самотужки.
2. Вони фінансуються та керуються місцевою владою.
3. Значна частка таких установ віддалена від районних центрів та розміщена в маленьких населених пунктах з погано розвинутими сервісами та інфраструктурою.

Блог Дениса Кобзина

03.02.15 | #кобзинблог
Прочитав интервью заместителя начальника Главного управления оборонного и мобилизационного планирования Генерального штаба Вооруженных Сил Украины генерал-майора Владимира Талалая, я подумал, что это шутка.http://www.ukrinform.ua/ukr/news/genshtab_dlya_viiizdu_za_kordon_y_za_megi_rayoniv_potribna_dovidka_2016936

Каталог місць несвободи соціальної сфери в Україні (друге видання)

21.01.15 | ХІСД

Це видання є логічним продовженням серії публікацій Харківського інституту соціальних досліджень, направлених на сприяння розвитку в Україні національного превентивного механізму (НПМ) як системи незалежних моніторингових відвідувань у місця несвободи. Така потреба в нашій країні назріла вже давно.

Дотримання прав неповнолітніх, які перебувають у виховних колоніях ДПтС України: спеціальна доповідь НПМ

21.12.14 | ХІСД


На сьогодні система виконання покарань, яка стосується дітей, є такою, що розцінюється як покарання з усіма властивими йому проблемами у сучасному українському суспільстві: погане харчування, надмірно жорстокі вимоги режиму, відсутність доступу до ресоціалізаційних та освітніх послуг, обмеження контактів із зовнішнім світом, важка праця та погана медицина. Така ситуаціяне сприяє ресоціалізації та виправленню дітей з делінквентною поведінкою, які скоїли злочини, а робить з них жертв, що, у свою чергу, занадто ускладнює їх повернення до нормального життя.

Міліція Львівщини очима громадян та працівників ОВС: результати соціологічного дослідження

21.12.14 | ХІСД
Одним із перших кроків експерименту з реформування органів внутрішніх справ у Львівський області стало соціологічне дослідження щодо діяльності міліції, напрямків її реформування та криміногенної ситуації в регіоні. Результати дослідження дозволять усебічно розглянути виклики, що постають перед ОВС, та максимально врахувати думку пересічних громадян, які й є клієнтами послуг правоохоронців. Дослідження проводилось Харківським інститутом соціальних досліджень за підтримки Харківської правозахисної групи. Водночас до планування дослідження, розробки інструментарію долучились як представники МВС України у Львівський області, так і громадські діячі Львівщини.

Харьковские социологи ратуют за госпрограмму по вывозу из зоны АТО уязвимых категорий граждан и заключенных

30.11.14 | interfax.com.ua
Необходима госпрограмма по вывозу из зоны АТО уязвимых категорий граждан, которые по тем или иным причинам не могут ее покинуть самостоятельно, считает директор Харьковского института социальных исследований Денис Кобзин.

Перелік місць несвободи в зоні конфлікту у Луганській області

30.11.14 | Денис Кобзін

ХІСД приблизно оцінив кількість осіб, які можуть залишатися в місцях несвободи в зоні конфлікту.