вход | регистрация | забыл пароль
подписаться на рассылку:

Плани по створенню колл – центрів у в’язницях Англії відновлено

13.08.12 | Shiv Malik, переклад А. Черноусов | The Guardian


Міністерство юстиції планує запровадити колл – центри у в’язницях як елемент електронного маркетингу і який стане «революцією у реабілітації».
Міністерство юстиції планує створити центри обробки викликів у в’язницях в рамках своєї програми роботи для ув’язнених, згідно з документами, які пропонують таку схему.

Детальна інформація про плани з’явилися після того, як маркетингові матеріали з Мін’юсту підтримувані компанією, в якому описується схема колл-центру як " революція у реабілітації», були передані Guardian.
Мін’юст підкреслив, що компанія, UrbanData Ltd, вже не бере участь в програмі, у яку вона подала заяву про ліквідацію цього місяця, але у департаменті підтвердили, що вони як і раніше зацікавлені в створенні центрів обробки викликів всередині тюремних будівель в рамках своєї програми по розширенню ONE3ONE Solutions, раніше відомої як Промислова В’язнична Група.

У промо-листівках, розісланих в різні організації в кінці минулого року, UrbanData повідомляє, що може запропонувати "знизити накладні витрати", якщо бізнес погодиться на їх умови.

"Ми пропонуємо підвищити спроможність вашої організації з високою корпоративною відповідальністю. Беручи участь в гучних ініціативах, підтриманих Міністерством юстиції, ми пропонуємо знизити витрати і накладні витрати на навчання найнятих агентів центру, гнучкі ресурси, які можуть мати справу з значним потоком дзвінків і конкретних проектів. Ми пропонуємо усе для зростання та підтримки вашого бізнесу, " – написано у рекламній листівці.
Рекламуючи схему як "фантастичну революцію у реабілітації" у листівці додається, що в’язничні центри обробки викликів у перспективі можуть запропонувати навчання операторів "з урахуванням регіональних британських особливостей в якості ефективної альтернативи офшорним операціями". Таке бізнес-повідомлення було розіслано електронною поштою, що в свою чергу є підтвердженням намірів взяти на роботу в такі центри в’язнів і що ця ініціатива підтримана Урядом.
"Працюючи в партнерстві з Міністерством юстиції, ми створюємо центри телефонного обслуговування в тюрмах", - далі йдеться у ньому.
"Ми навчаємо ув’язнених, аби вони стали кваліфікованими операторами контакт-центру. Це дає їм роботу під час тюремного ув’язнення, а також готує їх до більш продуктивного життя, коли вони повернуться додому", говориться у електронному листі.
Промисловий в’язничний відділ, який був перейменований у ONE3ONE Solutions і об’єднав 131 в’язницю, використовує працю ув’язнених для виготовлення уніформи, офісних та садових меблів чи пакетування навушників для таких компаній, як DHL і VIRGIN.
Однак створення колл-центрів у в’язницях буде лише одним з перших прикладів використання ув’язнених, які відбувають тривалі терміни, у прямих комерційних контактах з громадськістю. Ця ідея вже працює в США.
Ще одним одкровенням став той факт, що ув’язненим з відкритої в’язниці в Уельсі платили всього £ 3 в день за роботу в приватному центри обробки викликів за межами тюремних стін.
Поки що неясно скільки ув’язненим будуть платити за роботу у колл - центрах всередині в’язниць, але згідно із поточними правилами ув’язнені із досвідом роботи отримають мінімум £3 на день без встановлення обмежень по тривалості трудового стажу.
Мінюст повідомив, що існують різні ставки оплати праці для роботи у середині в’язниць, але мінімальна складає близько £3 на день.
У рекламному проспекті ONE3ONE, Девід Камерон закликав бізнес спробувати переваги пропозиції з використання праці в’язнів. "Добре працюючі в’язні у процесі власної реабілітації здатні зробити внесок у нашу економіку та відшкодувати збитки суспільству," - написав він.
"Багато компаній, великих та маленьких, вже використовують в’язничні цехи для виробництва високоякісної продукції та надання послуг і роблять це із прибутком. Вони не тільки інвестують у в’язниці, але і майбутнє власних компаній та країни в цілому. Я закликаю інших наслідувати їх приклад і скористатися пропозицією, яку роблять в’язниці."
Сандра Басбі з Форуму Уельських Контакт - центрів сказала, що вона не думає, що такі послуги здатні підірвати інтереси членів Форуму, але висловила стурбованість тим, аби вони відповідали вимогам до зберігання даних та Ofcom законодавства. "Там існує купа нормативів, із якими ви маєте поводитися дуже, дуже, дуже обережно," - сказала вона.
Речник Мінюсту повідомив: "В’язні, які набули звички реальної роботи в середині в’язниці, скоріш за все не стануть скоювати повторні злочини після звільнення. З цією метою В’язнична Служба шукає інші потенційні схеми для підвищення рівня занятості в середині тюрем. Всі контракти з зовнішніми роботодавцями мають відповідати суворому кодексу поведінки, який встановлює правило про заборону використання праць в’язнів для заміщення вакансій в середини громад. Зарплатні в’язнів у закритих установах, встановлюється губернаторами в’язниць та компаніями."