вход | регистрация | забыл пароль
подписаться на рассылку:

ХІСД допомогає Пенсійному фонду України

11.11.14 | ПФУ | pfu.gov.ua

15 вересня ц.р. стартував другий етап соціологічного опитування у 12 громадських приймальнях десяти районних управлінь Пенсійного фонду України м. Києва. Протягом місяця кожен відвідувач приймалень, що працюють за принципом «єдиного вікна», зможе анонімно заповнити анкету, в якій визначить реальний стан надання послуг в столичних органах Пенсійного фонду.
Перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в м.Києві Галина Колошмай повідомила, що дослідження проводиться з метою удосконалення прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду столиці.
У першому етапі дослідження взяло участь 600 громадян віком від 18 до 85 років (53% від загальної кількості – працюючі громадяни, 30% - пенсіонери та 17% - ті, хто на даний час не працює). Великий масив анкет було опрацьовано за допомогою спеціальної програми, розробленої на умовах партнерства з Харківським інститутом соціальних досліджень.
Найактивнішими учасниками опитування у всіх без винятку районних управліннях виявилися жінки – 65% респондентів. Лише 35% становили чоловіки.
Більшість відвідувачів громадських приймалень районних управлінь ПФУ м.Києва – (41%) звертається за консультаціями щодо пенсійного законодавства, а саме: щодо перерахунку пенсій та проведення індексації пенсії; призначення пенсії зі зменшенням пенсійного віку та по інвалідності; щодо виходу на пенсію за вислугою років. На другому місці у всіх 12 приймальнях – звернення громадян для подання документів (36%), в основному на первинне призначення пенсії та перерахунок пенсії. 34% відвідувачів звертаються до спеціалістів громадських приймалень за отриманням довідки, здебільшого щодо розміру пенсії, а також про перебування чи не перебування на обліку.
На запитання «Охарактеризуйте середню тривалість очікування Вами особистого прийому» отримали наступні відповіді: 49% із 600 опитаних взагалі не очікували особистого прийому, 39% – очікували прийому до 20 хвилин та 12% - понад 20 хвилин (це пояснюється великою кількістю бажаючих потрапити на прийом).
Загалом результати першого етапу опитування громадських приймалень Фонду столиці позитивні: більшість відвідувачів задоволена консультаціями працівників, пенсіонери відзначають, в першу чергу, доброзичливість, більш оперативне і якісне вирішення питань. Серед нагальних проблем що турбують столичних пенсіонерів, – низькі розміри пенсій, відсутність індексації маленьких розмірів пенсій та великий обсяг нормативних документів, що регулюють питання пенсійного забезпечення. Також є зауваження щодо маленьких приміщень, відсутності потужних кондиціонерів влітку.