вход | регистрация | забыл пароль
подписаться на рассылку:

Клієнт-орієнтований підхід як дороговказ у наданні соціальних послуг: семінар із представниками соціальних служб міста Чугуїв

26.10.17 | ХІСД

18-19 жовтня 201 року Харківський інститут соціальних досліджень провів низку обговорень щодо необхідності та можливості впровадження клієнт-орієнтованого підходу у наданні соціальних послуг на рівні громади. У семінарах узяли участь представники соціальних служб, громадських організацій та адміністрації міста Чугуїв. Міжнародний експерт з питань соціального захисту Роберт Мілн та учасники заходу обговорили існуючі і майбутні цінності, що лежать в основі клієнт-орієнтованого підходу, питання організаційної структури щодо його впровадження на місцевому рівні. Особливої уваги було приділено важливості партнерстваміж суб’єктами надання соціальних послуг, а також моніторингу та оцінці роботи провайдерів різного типу та рівня.
Серед головних проблем, які виділили учасники дискусій, можна назвати неготовність сучасної системи соціального обслуговування відокремити процес оцінки потреб громади та окремого клієнта від безпосереднього надання соціальної послуги. Адже сьогодні ті, хто надають послуги населенню, самі і оцінюють потреби у них. Це подекуди призводить до викривлення інформації та неефективного використання ресурсів.
За результатами обговорень протягом низки попередніх семінарів, Інститут підготовив практичний посібник із організації та впровадження клієнт-орієнтованого підходу та надання належного догляду. Роберт Мілн розказав, що саме представляє ця публікація і як правильно застосовувати інформацію з неї. Після остаточних уточнень та консультацій, посібник буде видано та розповсюджено серед усіх зацікавлених сторін.

Захід відбувся у рамках проекту «Посилення ролі місцевих громад у прийнятті рішень щодо надання соціальних послуг» за фінансової підтримки Європейського Союзу у партнерстві з міськрадою Чугуєва та Департаментом соціального захисту населення Харківської обласної адміністрації.