30 відтінків вакцинації: як створювати контент про щеплення від COVID19, що викликає довіру?

Це питання виникло в дослідників та дослідниць Лабораторії журналістики суспільного інтересу  восени 2020 року. Весь світ іще чекав на появу вакцин від коронавірусу і початок масової імунізації населення планети. Уряди билися за контракти на перші партії вакцини, медіа – проти дезінформації та конспірології
про коронавірус та щеплення. Масштаби останньої почали загрожувати єдиному плану подолання пандемії – набуттю людством колективного імунітету від COVID-19. У різних країнах світу за час пандемії рівень готовності населення робити щеплення новими вакцинами зменшився. І Україна не стала
винятком.

Поширення фейкової інформації про вакцини, цілеспрямовані кампанії з дискредитації, поява руху «антивакцинаторів», багаторазово посилені інтенсивним розвитком соціальних мереж, призвели до сумних наслідків – напередодні всесвітньої кампанії з імунізації робити щеплення були готові трохи більше
половини українців.

Чого бояться українці у питанні щеплення? Як їх переконати? Лабораторія журналістики суспільного інтересу вирішила знайти відповіді на ці питання. Для цього в рамках проекту «Вакцинація
від COVID-19: як створювати контент, що викликає довіру» Харківський інститут соціальних досліджень дослідив ставлення людей до вакцини та вакцинації; проаналізував довіру до джерел інформації про коронавірус, страхи і побоюванння; вивчив інформаційні потреби аудиторії та віру у конспірологічні теорії, тональність дискусії у соціальних мережах та реакцію людей на різний контент про вакцинацію, створений на засадах конструктивної журналістики.
У підсумку Лабораторія склала 30 рекомендацій для медіа щодо створення контенту, який би будував місточки довіри до інформації про вакцинацію від COVID-19.

Звіт можна завантажити тут

 

Залишити відповідь

testimonial-bg

Контактна інформація

Напишіть нам

Ви можете зв'язатись з нами за допомогою наступної форми

khisr.media@gmail.com
+38 (057) 754 80 94
+38 (097) 104 38 02