5-6 вересня у Тбілісі, Грузія відбулася зустріч організацій грантерів програми Європейської комісії «Посилення мережевих можливостей недержавних організацій в рамках Східного партнерства» у співпраці із Фондом Конрада Аденауера (Німеччина) та Корпорацією Transtec (Бельгія). Зустріч відвідали близько 100 представників організацій громадянського суспільства країн Східного партнерства: Азербайджану, Білорусі, Вірменії, Молдови, України, а також представники недержавних організацій Австрії, Мальти, Литви, Німеччини, Киргизстану тощо. Інститут був представлений на зустрічі провідним експертом Андрієм Черноусовим та дослідником Світланою Щербань. Спільно з партнерами з Асоціації українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів було представлено проміжні результати проекту «Реформування надання адміністративних послуг органами внутрішніх справ в Україні». Зокрема, булу представлені проміжні результати національного соціологічного дослідження «Стан надання адміністративних послуг органами внутрішніх справ в Україні», в ході якого протягом червня – серпня 2013 року було опитано 3000 респондентів у 10 регіонах України. В ході численних робочих груп учасники інтенсивно обмінювалися власним досвідом у сфері розбуди громадянського суспільства та посилення впливу недержавних акторів на державну політику. Одним з головних завдань стало створення майданчику для побудови мережевих відносин серед організацій громадянського суспільства країн Східного партнерства.
Крім самої зустрічі представники організації з України організували відвідування Палацу юстиції м. Тбілісі, де у сучасній будівлі під одним дахом надаються адміністративні послуги населення такі як: отримання паспортів, реєстрація підприємств, оформлення документів на земельні ділянки та нерухомість, видача свідоцтв про народження, смерть, шлюб тощо.
Концепцію такого Палацу побудовано на базі «єдиного вікна», у якому громадянин отримуэ усі необхідні йому послуги. Наразі в Грузії створено 13 таких центрів, які обслуговують усі регіони країни. Всі вони працюють швидко, якісно і головне без черг, бо прийом паперів та видача документів відбувається у суворій відповідності до електронної черги, яку можна зайняти навіть через Інтернет – портал палацу.