Найбільш ефективна пропаганда резонує з базовим світоглядом та особистим досвідом аудиторії. Щоби з нею боротися, треба розуміти спосіб мислення, на який вона націлена. Приведений аналіз має на меті саме таке розуміння. Дане дослідження виявляє способи протистояння існуючим конспірологічним наративам, як в Україні, так і в будь-якій іншій країні, де закріпилося подібне мислення (як у США та більшій частині Європи). Оскільки наразі в центрі дезінформаційних кампаній опинилися протиковідні вакцини, подолання цього виклику стало нагальним пріоритетом громадського здоров’я так само, як і політичним.
Харківський інститут соціальних досліджень з раздістю долучився до цього проєкту, реалізувавши проведення фокусованих групових інтевью та взявши участь у написанні звіту.
Ініціатором ідеї є програма «Арена», яка реалізується реалізується на базі Інституту глобальних відносин (IGA) при Лондонській школі економіки та Інституту SNF Agora при Університеті Джонса Гопкінса, а також Лабораторія журналістики суспільного інтересу. Медіа-моніторинг здійснено Інтерньюз-Україна. Аналіз соціальних медіа здійснено Інститутом досліджень злочинності та безпеки Кардіфського університету. Дослідження проведено за підтримки Міністерства закордонних справ, співдружності та розвитку Великобританії.